GUESS
Guess on Ameerika moebränd, mille asutasid neli venda: Paul, Georges, Maurice ja Armand Marciano 1981. aastal. Sel aastal kolisid nad Ameerika Ühendriikidesse, kus nad avasid oma esimese kaupluse. Lisaks riietele müüb Guess ka aksessuaare, parfüüme ja ehteid enam kui 80 riigis üle maailma.
Mida tähistab GUESS'i logo
Punane värv, mida leiate logost, tähistab armastust ja kirge. Must tähendab elegantsust ja rafineeritust ning valge tähistab puhtust, ausust ja usaldusväärsust.
Esimene suur edu - teksad Marilyn
Üks esimesi disainilahendusi olid kivipesu teksad Marilyn 3 Zip, mis on tänapäevalgi väga trendikad. Esimene kaubamaja, mis nende vastu huvi tundis, oli Bloomingdale's, mis tellis neid kaks tosinat tükki. Need kadusid riiulitelt mõne tunni jooksul ja Guessi jaoks algas sellega väga edukas teekond.
Ikoonilised tooted
Kaubamärgi ikooniliste tükkide hulka kuuluvad peamiselt Guess teksad, klassikalised brändi logoga Guess T-särgid, Guess käekotid ja Guess ehted. 2005. aastal hakkas ettevõte müüma parfüüme, Guess for Women ja aasta hiljem Guess for Men. Kaks aastat hiljem loodi noortele tüdrukutele ja naistele keskendunud kontseptsioon G by Guess, pakkudes neile tooteid taskukohasema hinnaga.
Brändi populaarsus
Varsti pärast Marilyni teksade edu sai Guessist nooruse, atraktiivsuse ja seiklusliku elustiili sümbol. Ajatu reklaamikampaaniad muutsid tundmatuid nägusid edukateks supermodellideks ja panid inimesi unistama täiuslikust elust. 2004. aastal lõi ettevõte brändi Marciano, mis hakkas pakkuma riideid naiste ja meeste trendikandjatele.
Koostöö kuulsustega
Guess on tuntud oma koostöö poolest kuulsate modellide, näitlejate ja lauljatega. Carla Bruni, Claudia Schiffer, Drew Barrymore, Eva Herzigová või Adriana Lima esinesid nende reklaamikampaaniates. 2020. aasta kevad-suveks oli see Jennifer Lopez, kes stiliseeriti kuuekümnendate aastate Itaalia filmistaariks.
Ikoonilised tooted
Kaubamärgi ikooniliste tükkide hulka kuuluvad peamiselt Guess teksad, klassikalised brändi logoga Guess T-särgid, Guess käekotid ja Guess ehted. 2005. aastal hakkas ettevõte müüma parfüüme, Guess for Women ja aasta hiljem Guess for Men. Kaks aastat hiljem loodi noortele tüdrukutele ja naistele keskendunud kontseptsioon G by Guess, pakkudes neile tooteid taskukohasema hinnaga.
Guess brändi loomine
Guess on Ameerika rõivabränd, mille asutasid vennad Marcianid, kes on pärit Prantsusmaalt. Nende esimene toode oli teksad „Marylin“, millest sai suur hitt vahetult pärast New Yorgis Bloomingdale'i kaubamajas müügile tulekut. 1985. aastal hakkas kaubamärk oma tooteid mustvalgete reklaamide kujul reklaamima. Nende modellide seas on näiteks ka Eva Herzigová või Claudia Schiffer. Guess pakub tänasel päeval Guess naiste riideid ja jalanõusid, Guess meeste riideid ja jalanõusid ja Guess laste riideid ja jalanõusid.
Stiilsed Guess aksessuaarid
Kas sa jumaldad stiilseid aksessuaare? Siis tulid õigesse kohta. Guessi kaubamärgilt leiad Guess käekotid, praktilised Guess seljakotid, Guess päikeseprillid, Guess sallid ja palju muud. Guessi aksessuaare on väga lihtne kombineerida. Saad neid neutraalsetes toonides, tugev punane või peenroosa. Tänu lihtsale ja ajatule disainile sobib see nii kontorisse kui ka sõpradega kohtingule või lõunasöögile.
Guess – mood kõigile
Guessi kaubamärk riietab kogu pere. Naised saavad valida Guess kleite ja juurde valida vabaaja valged Guessi tennised või Guess saapad. Meestele pakume maitsekaid Guess triiksärke, klassikalisi Guess teksaseid või mokasiine. Väikesed Guess tüdrukud teevad paraadi roosas kleidis ning Guess poisid dressipluusiga ja lühikeste pükstega.